Veelgestelde vragen

Mijn product is verkeerd of beschadigd geleverd, wat nu?

Vervelend dat je bestelling niet goed is. Stuur hier zo snel mogelijk een mailtje over naar info@andjwls.nl.
Wanneer het product beschadigd is, maak hier even een foto van en stuur deze mee in de mail. Ook graag je ordernummer mee sturen en dan zorgen wij dat het goede product zo snel mogelijk jouw kant op komt!

Het item is uitverkocht, wordt deze nog aangevuld?

Het kan zijn dat de items niet meer beschikbaar zijn bij de leverancier. Hierdoor kunnen deze items helaas niet meer aangevuld worden. Als deze nog wel leverbaar zijn, worden ze artikelen zo snel mogelijk aangevuld waardoor jij ze weer kan bestellen!

Kan ik de bestelling nog wijzigen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk dit zelf aan te passen. Als je een mail stuurt naar info@andjwls.nl met de aanpassing en/of annulering kunnen wij kijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Als het pakketje al in behandeling is genomen, kunnen wij hier helaas niks meer mee.